גיוס בכירים בארה״ב

לב ליבו של כל ארגון מצליח הוא המשאב האנושי האיכותי ובמיוחד הצוות הבכיר המנהל אותו, זה נכון לעולם העסקים הלוקאלי והגלובאלי גם יחד.

איתור וגיוס אנשי מפתח אשר יובילו את החברה להצלחה עסקית אינו דבר של מה בכך, במיוחד כאשר מדובר על גיוס מעבר לים, כאשר חברות ישראליות מגייסות מנהלים ובכירים אמריקאים הבאים מתרבות עסקית זרה, אורח חיים ודפוסי התנהגות שונים.

אנו באמקון מבינים כי איתור מנהלים ובכירים וגיוסם לתפקיד משמעותי הנו תהליך רגיש והחיפוש אחר אנשים טובים, איכותיים, בעלי כישורי ניהול ויכולות מקצועיות גבוהות דורש משאבי זמן וכסף, תשומת לב רבה ודיסקרטיות. כל משרה בה אנו מעורבים הנה ייחודית ואנו תופרים יחד עם הלקוח הן את הגדרת התפקיד וזיהוי מכלול התכונות הנדרשות והן את הגישה בה ננקוט, הכל במטרה לגייס את האדם הראוי להצטרף לצוות ההנהלה המוביל את האסטרטגיה והטקטיקה העסקית ולהותיר חותם בארגון.

במסגרת פעילותינו הצלחנו לאייש תפקידים בכירים רבים בחברות ישראליות הפועלות בארה"ב ומחזיקות משרדי מכירות, מרכזי שירות, מפעלי ייצור וכד'. ההצלחה שלנו היא באיתור מועמדים מוכשרים המסוגלים למקסם את פוטנציאל הרווח של החברה, להנהיג ולהוביל להגשמת החזון העסקי.

תהליך האיתור שלנו קפדני וחשאי וכולל ליווי החברה הישראלית בכל שלבי האיתור, הגיוס וההשמה. אנו מלווים את מקבלי ההחלטות החל מהבנת האסטרטגיה העסקית, היעדים הפיננסים והתפעוליים של החברה, דרך הבנת הצורך הניהולי והגדרת פרופיל המועמד המתאים לדרישותיהם.
לאחר שלבי ההכרות אנו מאתרים מועמדים מובילים בשוק האמריקאי, ומנהלים את תהליך הגיוס תוך התייחסות להבדלי התרבות העסקית והתאמת הדרישות באופן הדדי הן לארגון והן למועמד, זאת תוך התחשבות בכישורים, ביכולות, במבנה הענף ובמשאבים הקיימים.

התהליך כולל:

  • פגישות עם הלקוח וביצוע מחקר מעמיק על השוק, הענף והתחרות.
  • עבודה משותפת של הגדרת התפקיד ופרופיל המועמד הראוי לחברה.
  • איתור מובילי דעת קהל בתחום, מנהלים בכירים, אנשי מקצוע מובילים ופונקציות נוספות היכולות לסייע ולהמליץ על מועמדים ראויים.
  • פנייה לאנשי קשר ושותפים עסקיים בכירים במערכת העסקית האמריקאית בכדי שיסייעו באיתור מועמדים ראויים.
  • איתור מועמדים ראויים וביצוע בדיקת עומק על כל אחד ואחד (רקע, ניסיון, כישורים, ממליצים וכד').
  • סינון קורות חיים רלוונטיים, ניפוי וגיבוש "רשימה קצרה" של המועמדים הראויים ביותר.
  • ניהול ראיונות ראשוניים עם המועמדים המובילים, הצגת הלקוח ודרישות התפקיד.
  • ניהול ראיונות עומק עם המועמדים בטרם הפניית המועמד ללקוח לראיון רשמי.
  • סיוע בניהול מו"מ בין החברה למועמד, גישור בין פערים וליווי עד לחתימת חוזה העבודה.
מגייסים מנהל בכיר בארה"ב? עשרה טיפים שיסייעו לכם במציאת איש חלומותיכם