אודות מר צ׳אק קליין

מר צ'אק קליין, הרוח החיה מאחורי "אמקון השמה בע"מ", ייסד את החברה בשנת 1991 ומאז מוביל אותה בדרכה להיות הגשר המחבר בין התרבות העסקית הישראלית והאמריקאית.

החזון המוביל את צ'אק הוא להפוך את אמקון להיות הגוף המוביל את תחום גיוס עובדים ומנהלים אמריקאים עבור חברות ישראליות הפועלות בארה"ב.

צ'אק אשר נולד וגדל בשיקגו ארה"ב אמנם עלה לישראל, אך ממשיך לאורך השנים לפעול משני המוקדים גם יחד. הוא מחובר הן לתרבות העסקית הלוקאלית והן לאמריקאית.
צ'אק מכיר היטב הן את השוק העסקי האמריקאי והניואנסים התרבותיים שלו והן את השוק הישראלי ובשניהם הוא מרגיש בן בית, הוא מדבר כמו אמריקאי וחושב כמו ישראלי.


למר קליין ניסיון רב בפיתוח עסקי בארה"ב ובאיתור ממוקד ומקצועי של מועמדים מקומיים עבור חברות ישראליות. צ'אק מתמחה בליווי תהליך ההשמה כולו בסביבה בין תרבותית ומחבר בין השוק העסקי הישראלי ובין התרבות העסקית האמריקאית. כמי שעובד בתחומי הניהול השונים כבר מעל ל- 20 שנה, צ'אק אוחז בקשרים הדוקים עם חברות ובכירים בשתי המדינות והיכרות מעמיקה עם תעשיות וענפים רבים.
כחלק מהיותו מומחה לעבודה מול השוק האמריקאי, פרסם מר קליין ספר מוביל בתחומו אודות יתרונות העבודה עם השוק האמריקאי, ספר אשר קצר ביקורות מצוינות ומהווה כבר שנים מראה דרך מקצועי, הספר ששמו: Marketing to America - How non-US Companies can Profit by Selling in the USA יצא לאור באמצעות Financial Times / Prentice Hall אחת מהוצאות הספרים והעיתונות העסקית המובילה בעולם.
לאורך השנים פרסם צ'אק מאות רבות של מאמרים, בעברית ובאנגלית, אשר ראו אור בעיתונות ובאתרים מקצועיים בארץ ובעולם וכן כבר שנים רבות מעביר הרצאות בנושאים הקשורים לשוק האמריקאי ואופן העבודה בו: גיוס והשמה של עובדים אמריקאים, שיווק ומכירות, יצוא, עבודה בסביבה בין תרבותית, וכד'.

מעבר לכך שצ'אק הנו מרצה מבוקש בשל טכניקות ההדרכה הפרקטיות שלו בהן הוא מעביר לשומעיו מידע עדכני ומעשי, הוא גם מארגן ומוביל מפגשים בארגונים רבים בין היתר בנושאים: ניהול שלוחה של חברה ישראלית בארה"ב, העסקת עובדים בארה"ב, שיווק מוצרים ישראלים בארה"ב וכד'.