משמעות המונח (Independent manufacturers' representative) Rep
היא סוכנים עצמאיים המייצגים מספר חברות ויצרנים מאותו ענף, אם כי לא כאלה המתחרים אחד בשני.
לנציג כזה יתרונות רבים מעצם ההכרות עם צרכי הענף והלקוחות והקשר שלו לשחקנים השונים.
קיימים סוגים שונים של סוכני שטח או Reps. יש סוכנויות בסדר גודל בינוני וגדול המונות בין 10-15 עובדים, משרדים אלה מייצגים מס' גדול של יצרנים ולהם נציגי מכירות שטח הפרוסים בכמה מדינות (states). ולעומתם יש סוכנויות קטנות המעסיקות מעט אנשי מכירות (לעיתים אפילו מדובר על אופרציה של אדם אחד) והם מתמקדים בתחום ספציפי, באזור גיאוגרפי מוגדר ובקו מוצרים ממוקד ונישתי.
משמעות הדבר היא שהחשיפה יכולה להיות גדולה יותר וממוקדת לקהל ולתעשייה מוגדרים, למרות שכל REP אחראי על אזור ספציפי בלי זליגה לאזורים אחרים.
לעבודה עם Reps ישנן יתרונות רבים מעבר לחשיפה הגדולה לשוק ספציפי ולאפיקי שיווק ומכירה מוגדרים. יתרון בולט נוסף הוא העובדה שלחברה אין הוצאות גדולות והתשלום עובר כעמלה אך ורק על ביצוע מכירה בפועל. מה גם שאין תשלום עבור הוצאות נלוות של שיווק, פרסום, נסיעות וכד'
כמו כן, מעצם היות הסוכנים אנשי שטח החיים את הענף ומודעים לכל המתרחש סביבם, הם מהווים גם מקור למודיעין עסקי ומידע על הענף, הלקוחות, המתחרים ותנודות השוק.
לאמקון ידע רב וניסיון מוכח באיתור סוכנים (Reps) איכותיים, בעלי קשרים ויכולות גבוהות לייצג חברות ישראליות בשוק האמריקאי המגוון והעצום.